csox

Csokoládé - eszem és mesélek!

Pattogó tehenek

2010. október 27. 00:24 - he

Robbanócukorka – van, akinek retró, van, akinek újdonság, de tény, ami tény: egyre többször pattog a nyelvünkön ez a valami, mert egyre több édességbe keverik: húsvéti tojásba, csokimikulásba, csokiszeletbe... kétségtelen, hogy ennek a visszacsempészési, újrafelfedezési mozgalomnak élharcosa a Milka volt. Úttörő létére rögtön egy görögdinnyés-robbanócukorkás limitált kiadással indult, aztán egy lime-os-robbanócukorkás limitált kiadással folytatta, és most, Hölgyeim és Uraim, kedves Barátaim, íme (tataratattadamm): a tejkrémes-robbanócukorkás limitált újdonság.

Látszólag egy tehénszőrnyi különbség van a fenti sorozat darabjai között, sőt, gondolhatnánk azt is, hogy íme, a robbanócukorkás lilatehenek evolúciója. A dinnyésről áradoztam egy sort, a lime-ost kissé már konzervatívabbnak, de még mindig kirobbanóan szupernek éreztem. Naná, hogy bociszemekkel bámultam a legújabb ilyenfajta csokira. Pedig maradnom kellett volna bizony az újkapunál.

A tejcsoki a megszokott Milka, azzal nincs is semmi gond. Nem sokszor mondok ilyesmit, de szerintem a tejkrémes tölteléket egy picit eltúlozták: egyszerűen egy cukrostejízű valaminek érzem, nincs benne semmi, de semmi különös, mondhatni nekem unalmas. Talán éppen tehenek miatt erőltetik a tejet (a csomagoláson Rézi tehén mosolyog – képünk címe pedig: egér két tehénen), de nekem jobban bejöttek a kreatívabb és merészebb változatok.

A javaslatom ezért az, hogy próbáljuk gyorsan és ügyesen elolvasztani a krémet és a tejcsokit a szánkban, anélkül, hogy szétharapdálnánk a csokikockát. Ugyanis így maradnak hátra a nyelvünkön a nagy sárga robbanócukorka darabok, amiket aztán hagyhatunk pattogni – és az a jó, nagyon jó, sziporkázóan jó.

Mégsem tudok szabadulni az érzéstől, hogy jobb lett volna (akár egy lilatehenes) sima tejcsokit venni, aztán utánaküldeni egy kis robbanócukrot – de egyben, különlegességként megvenni... ne nézzenek már marhának (tehénnek se).

 

Alpesi tejcsokoládé tejeskrém töltelékkel és robbanócukorkával

Milka

260 Ft az Intersparban

 

8 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csox.blog.hu/api/trackback/id/tr962401985

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

PerverzBabi · http://perverzbabi.blog.hu/ 2010.10.27. 19:44:17

Nekem nem jöttek be az új Milkák (lehet hogy azért, mert gyorsan faltam be őket egymás után :), a kedvenc még mindig a chocolate dessert (meg a karamellás és a sima). A robbanócukor-csoki kombót pedig nem szeretem, talán csak azért, mert gyerekkoromban a kettő még két külön termék volt :)
*****
Javallatok:
-az új, házias Bocik (jó ötlet, de nem ízlenek)
-az új mániám a Kinder hűtős hippoi

he 2010.10.30. 12:05:53

@PerverzBabi: Kösz a tippeket, az almáspitás Milkásról már készül egy bejegyzés, nagyon kiverte nálam a biztosítékot... A kinder hippót kipróbálom :) Hogy ízlett a Stühmer négyes?

PerverzBabi · http://perverzbabi.blog.hu/ 2010.10.30. 17:30:36

@he: A sima Stürmer tejcsoki oké volt, a töltelékes nem jött be. De én gasztrohülye vagyok, nem kell adni a véleményemre :)

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.10.30. 21:57:37

Mentás Milkát próbáltátok már?

Fogalmam sincs, hogy új vagy régi, én most találtam. Bár ki nem állhatom a Milka által elképzelt tejcsokoládét, ez a mentával kombinált kilóra megvett. Valahogy nagyon megy a menta mind a csokihoz, mind a kávéhoz.

G. Viktor 2010.10.31. 16:50:59

Megkóstoltam. A pattogás jó, de a csoki kissé konzervatívra sikeredett. Az előzőek sokkal vagányabbak voltak.

eMBé · http://konyvespolc.blog.hu 2010.12.02. 16:37:26

Most vettem egy tejcsokis Boci Aero-t, mert azt hittem, az is ilyen pattogós izé, pedig nem. Inkább nem mondok előre semmit róla, de nagyon kíváncsi lennék a véleményedre vele kapcsolatban...

he 2010.12.04. 23:59:41

@eMBé: Az egyik variációról már írtam:
csox.blog.hu/2010/04/11/a_rozsaszinu_lufik
Te milyet vettél pontosan és hogy ízlett?

Dead-End 2010.12.08. 15:52:20

@neccharisnyás útonálló: Én is arra kattantam most rá.
Nyíregyházán a Müllerben kapható - legalábbis eddig ott láttam. Ott viszont csupa német terméket árulnak, így az is elképzelhető, hogy Magyarországra hivatalosan (még) nem jött be a mentás Milka.

A másik, ami nagyon ízlett mostanában (csak nagyon drága), az a Weihnachts-Shokolade. Mogyoró, mandula, fahéj, koriander, cukrozott narancshéj, meg maga a finom Milka tejcsoki... Tömör gyönyör. :)
süti beállítások módosítása