csox

Csokoládé - eszem és mesélek!

Robbanások

2011. február 24. 01:25 - he

Csokiba forgatott robbanócukorka. Azt hiszem, ezzel majdnem mindent el is mondtam. Gagyinak tűnik, olyasminek, amit a lengyelpiacon vagy drága pénzért vett német tiniújságba tett ajándékként lehetett beszerezni anno. Hát most egy török csokigyárét találtam meg, szép magyar felirattal.

Az áll rajta, hogy csokoládé ízű pattogó cukor, de a csokiíz attól van, hogy az apró robbanós szemcséket csokiba forgatták. Alaposan megnéztem magamnak a csomagot, mielőtt elkértem – egy buszvégállomás egyik bodegájában vettem, sötétedés után, és az eladónéni felkapcsolta nekem a villanyt az édességek fölött, én meg csak bámultam befelé az üvegen. Aztán eldöntöttem, hogy sokfajta édessége közül ezt próbálom ki.

A zacskóban úgy néznek ki ezek a szemcsék, mint a kakaós tortadara (itt egy klassz tortarecept, robbanócukorral) vagy mint az egérkaka. Kb egy maroknyi van a zacskóban és annak ellenére, hogy a csomagoláson szereplő csokilikőrből semmit sem érezni, ez a cucc meglepően finom – szerintem minden robbanócukorka-rajongónak ajánlatos kipróbálni.

A csomagoláson látható illusztráció egy kissé túlzás, de tényleg elég jól robban/pattog. Kár, hogy a „robbanócukorkától felrobban a gyomrod” csak egy városi legenda.

 

 

Burstin Bits Csoki

 

Csokoládés pattogó cukor

 

7 g

50 Ft az uránvárosi buszvégállomáson

 

2 komment
Címkék: robbanócukorka

A bejegyzés trackback címe:

https://csox.blog.hu/api/trackback/id/tr402686585

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Révész Enikő 2022.09.10. 23:57:25

Én sehol se látok ilyen cukorkát.
Hol lehet még ilyen még ilyet kapni?

he99 2022.09.11. 01:03:59

@Révész Enikő: Szerintem igen, és Tom Marketekben próbálkoznék, ha van olyan a környékeden.
süti beállítások módosítása