csox

Csokoládé - eszem és mesélek!

Szex, csoki (?)

2009. augusztus 16. 11:24 - he

Akkor light szex lesz? - kérdezi tőlem az eladónő a kisboltban. Már hogy lenne light? Legyen benne minden, ha már szex, nem? És tettek is bele ginzenget, meg koffeint, meg guaranát – utóbbi nem csak a szex nevű, egyébként szerintem annyira nem hatékony energiaitalban használatos, hanem egyre több legális felpörgetőszerben, mint pl. a cocaine nevű szerintem igen hatásos energiaitalban (bár a piros, chilis változatot még nem kóstoltam), de van olyan fekete tea is (T-Kick), amibe guaranát csempésztek és valóban olyan, mintha legalább egy red bullt felhörpintett volna az ember, csak kevésbé viseli meg a szervezetet. Mintha nem rakéta röpítene gyorsan és meredeken a megfelelő vérnyomást jelentő felhőkig, hanem egy varázsszőnyegen himbálózva lebegnénk fel – és ugyanilyen lassan szállingóznánk vissza.

Gondoltam, keresek egy olyan csokit, amiben van guarana is, hátha létezik. És persze, hogy van!

A NewTree-ről egyszer már írtam a levendulás csokijuk kapcsán – és naná, hogy a guaranás csokit is a jó belga Benoit de Bruyn biokémikus hozta össze. Érdekes, hogy ő is a „Sexy” nevet adta neki (minden egyes csokikeverékét a hatásáról nevezi el). A NewTree Sexy 73%-os, és a guarana mellett van benne a csokoládé-készítők szerint (is) szintén erotikus gyömbér.

Itt jegyzem meg, hogy a gyömbér nem csak gyógyhatása meg íze miatt finom, de valami gyönyörű növény is – Bubának hála, aki egy szupermarketben talált hajtásnak indult példányokat, mára már nekem is van egy pici, de már most szépséges gyömbérem! Persze szerettem volna guaranát is, ami elviekben egy dél-amerikai kúszónövény, piros terméssel, de mikor a termesztésére kerestem, egy felettébb furcsa oldalt találtam csak.

Maga a csoki nem túl édes, a 73%-nak köszönhetően pedig brutális. Szépen, de nem szilánkosan törik, és nagyon szépek a pici gyömbérdarabkák, amik láthatóak is a csokiban. Ugyanakkor nem találtam annyira gyömbéresnek ezt a csokit, amennyire hittem volna: ahhoz, hogy valóban intenzív legyen a gyömbér-íz, szerintem jobb picit megcsócsálni a gyömbérreszeléket, s míg így sem lesz annyira intenzív az íz, mint pl. a chili volt a Milkában. Pedig a reszeléken túl magában a csokiban is van gyömbérkivonat. A guaranának viszont nem érzem az ízét – talán nem is túl jellegzetes.

A csomagolás szerint egy ilyen tábla csoki elmajszolása annyit tesz, mintha 3 csésze feketekávét ittunk volna meg. S hogy érezni-e a hatást? Hát, őszintén szólva nem tudom, hogy azért érzem magam jól, mert ilyen csokit ettem, vagy azért, mert egyébként is jól vagyok. Egyébként a NewTree éppen megújuló honlapja szerint: Chocolate and spice and everything nice!

Ugyanakkor félreértés ne essék: a csokoládéevés és a szex nem ugyanaz a cselekvés.

 

 

Gingembre

Chocolat Noir Sexy Dark Chocolate

Newtree

80 g

1090 Ft a Csokikorzóban

 

1 komment
villanyi-szekszardi-pannon-borok-online-rendeles

A bejegyzés trackback címe:

https://csox.blog.hu/api/trackback/id/tr681312562

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2009.08.17. 10:59:02

A csoki tényleg nem szex. De előjáték előtt-közben mindenképp növeli a vágyakat és boldogságot! Hmmm... :-) .
süti beállítások módosítása