csox

Csokoládé - eszem és mesélek!

Húsz szál pici csokivirág

2010. február 07. 13:54 - he

Thank you! - olvasható a Milka legújabb bonbonján egy nagy margaréta fényképével. Ha kibontjuk, pont olyan pralinét találunk, ami a csomagolási képen is látható, egészen pontosan húsz pici, 2,5 centi átmérőjű virágocskát, lilatehenes műanyag kapszliformában. A margaréta-forma virágocskák kakaós krémmel vannak megtöltve, ami annyira nem üt el a jellegzetes milkacsokiíztől, vagyis kb olyan, mintha 20 kockányi pici Milkacsokikockát ennénk.

Az egész mégis annyira kedves! Mikor kinyitottam a dobozt, teljesen meglepett, olyan volt, mintha egy nagy csokor virágot kaptam volna – és még csokit is hozzá! A margaréták szerintem amúgy is nagyon barátságos virágok (jó, főleg csokiból), pl. a homeopátiában az idegesség elleni szernek számítanak. Egyébként az lehetséges, hogy egy virágnak páros számúak legyen a szirmai? Csak mert ennél a bonbonnál éppen 8 szirma van a margarétának – persze, az igazi réti margitvirágnak sokkal több, és nem is biztos, hogy meg lehet állapítani, hogy mennyi, különben mindenki csalna a virágszirmok tépkedésénél, mikor szeret-nem szeretet játszik.

A Boldog szülinapot! Hiányzol! Te vagy a legjobb! - meg a hasonló feliratú lapokat teszem felelőssé a kézzel írt, hagyományos levelek haláláért. Merthogy megveszi az ember a képeslapot, boldog …. szülinapot felirattal, és odafirkant egy számot és egy aláírást. Fújj.

Mindezek ellenére szerintem klassz alkalomhoz címzett csokit kapni/adni. Egyrészt mert a csoki sokkal személyesebb és őszintébb, mint egy darab előregyártott papír, és pl. mentesíti a pasikat attól, hogy az ajándékbonbonjukat félreértsék. Vagyis: nem csak akkor lehet csokibonbont adni egy nőnek, ha névnapja van vagy ha a vonzalmat akarja tudtára adni, hanem akkor is, ha valamit egyszerűen megköszön. Rá is van írva. Harmadrészt meg: a köszönöm-öt nem lehet elégszer mondani szerintem - azt hiszem, én azért mondom gyakran, mert jól érzem, magam tőle a bőrömben. Megjegyzem, ezt a doboz csokit a fogadott névnapomra kaptam a főnökömtől, aki egy nő, ráadásul legalább olyan kedves, mint az ajándéka (nem tudom elképzelni olyan helyzetben, mikor nem kedves, de tényleg!).

Visszatérve a feliratra – van a Merci csoki ugye, ami sokfajta csokiszeletből álló köszönöm, van a Thank you! - (eredetileg „Milka Kleines Dankeschön”). Ha a magyar piacra kéne mindezt átfordítani, azt hiszem, csokival bevont mézespuszedlit gyártanék a képzeletbeli csokigyáramban, és az lenne a neve: köszipuszi.

 

Thank you! Pralinés – say it with Milka

Alpesi krémcsokoládé praliné kakaós krémmel töltve

120 g

 

 

11 komment
Címkék: bonbon

A bejegyzés trackback címe:

https://csox.blog.hu/api/trackback/id/tr361736375

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tüncite 2010.02.10. 16:08:54

Szia!
Keratív blogger díjat kaptál :)részletekért katt:
tuncite.blog.hu/2010/02/10/a_kreativ_blogger_dij

neoncrystaltear 2010.05.05. 12:23:13

Én a kislányomtól kaptam ezt, és imádnivaló gesztus tőle, tekintve, hogy a milka a kedvencem, a "köszönöm" szót pedig egyre ritkábban hasznáják az emberek.

stuncenpudli 2010.05.05. 12:45:42

Nagyon jó kis bejegyzés! Köszönöm, hogy megajándékoztál egy kis boldogsággal a cikked által!
nemrég találtam valamit a milka honlapján ,ez egy uj képeslapküldő szolgáltatás, de olyan kedves kis filmek, mindenkinek ajánlom figyelmébe:
www.monddelmilkaval.hu/

neoncrystaltear 2010.05.05. 13:40:07

@stuncenpudli: Ezt én is a napokban ismertem meg :D
De a tvben is reklámozzák :)

stuncenpudli 2010.05.05. 14:08:55

Igen ott is találkoztam vele, de az annyira nem keltette fel a figyelmemet.

Baluka87 2010.05.19. 10:14:09

Én nem nézek tévét már egy jó ideje, de ez poén :D

olajnita 2010.05.19. 11:12:26

Hello.
Én is láttam már a tv-ben, de nem néztem még meg.De hamár így reklámozzátok...
köszi a linket stuncenpudli!:)

HAdam 2010.05.26. 11:16:46

Nekem elküldte az egyik ismerősöm a köszönöm dalt:D Először nem nagyon tudtam eldönteni hogy ez most komoly-e vagy sem. De mégis szerintem a maga érdekes módján átadja a mondanivalóját. Tényleg könnyebb így üzenni valakinek. Szerintem másképp én se kaptam volna:D

nayan 2010.05.26. 11:30:40

@HAdam: Szeintem nagyon kedves egy ilyen köszönöm bonbon is, és egy köszönöm dal is. De a legjobb a kettő együtt(L)

bankok 2010.05.26. 16:15:52

Én a bonbonnal is beérném :D
süti beállítások módosítása