csox

Csokoládé - eszem és mesélek!

Műmájer

2010. március 16. 02:53 - he

Minden jó sorozatnak vége szakad egyszer. Van, hogy a harmadik részen kevésbé gyorsan alszom el, mint a legelsőn, de azért nem ez a jellemző. És lám, itt volt a Milka korábbi két limitált kiadása, az egyikben a dinnyés-robbanócukorkás, a másikban a limeos-robbanócukorkás fenomenális csokival. Már vártam, mivel rukkolnak ki ezek után.

Aztán elérkezett ennek az ideje is. Örültem, és gyorsan meg is vettem az ígéretesnek tűnő Milka Cocoa pleasure-t, az apró betűs felirata szerint a málna érintésével.

És helytálló, pontos ez a megfogalmazás, merthogy érintésről van itt szó, ami után a málna tovább is áll: az illata még málnás, az íze viszont éppen olyan, mintha a csoki öntőformáját elfelejtették volna elmosni a nyolcvanas években kapható tömény szobi málnaszörp után. De nem is. Rosszabb. Igen, kifejezetten szarnak éreztem. (Carlos szerint nem rossz, eltekintve attól, hogy olyan a szaga, mint egy szappannak.)

Persze, oké, ha aromát használnak valaminek az ízesítéséhez, és tudom, hogy lehet kapni folyékony füstöt is, meg hogy málnadzsemet lehet csinálni cukkiniből is, csak aroma kell hozzá, sőt, a kedvenc ásványvizem is ízesített és mégsem látszik rajta, de ez nekem sok volt.

A csomagoláson ugyan egy nagy kakaóbab látható, s erre utalna a „cocoa pleasure” felirat is, maga a csoki egyszerűen Milka tejcsoki, ami önmagában nem rossz, de semmi új nem adódik hozzá.

De legyünk igazságosak: a limitált hármasból kettőt még nem kóstoltam: a joghurtos-narancsos vagy a folyékony karamelles még javíthat. Ami pedig a málnásat illeti: „Mekkora műmájer a csoki, öcsém, a tehenes rucijában.

 

Milka Cocoa pleasure

Cocoa filling with a Touch of Raspberry

25 g

269 Ft a neten

 

17 komment
Címkék: tej málna
villanyi-szekszardi-pannon-borok-online-rendeles

A bejegyzés trackback címe:

https://csox.blog.hu/api/trackback/id/tr601842502

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zka · http://www.youtube.com/watch?v=_wpDbI1gca0 2010.03.16. 10:39:41

A málnadzsemes recept ment fészbúkra, annyira odab*sz :D

Demotivation postah · http://www.demotivalo.com 2010.03.16. 11:15:24

: )) nekem ez nem jön be. maradok a jó kis étcsokinál.

enba 2010.03.16. 11:20:32

folyékony karamelles jóság de a mogyorós-karamellest, amit szigorúan harmincdekás nagy táblákban kell vásárolni, meg se közelíti

aprobuba 2010.03.16. 11:29:08

Ez a csoki valóban kritikán aluli, a joghurtos-narancsos egy picit jobb, de még az is csak közelít az ehető felé.

Märton Hellstörm · http://thekillingscreens.com 2010.03.16. 11:50:09

ahogy a chocoland csokibolt tulaja is megmondta, a milka a felejtős kategóriába esik (mégha nagyritkán akadnak jobb pillanatai is)...

Hammer · http://car-pencil-etc.blog.hu/ 2010.03.16. 12:13:23

ez az aromás dolog full gáz. egyé' műanyagot, vazze!

idelle · http://egymondatban.blog.hu/ 2010.03.16. 12:42:29

@Märton Hellstörm: anélkül, hogy megtagadnám a "gyökereimet", el kell mondjam, hogy ma már nem eszem Milkát. na jah kérem, eljutottam Belgiumba... :-)

versenyen kívül meg csak annyit, hogy a Boci Aeró-ja a világ átverése, levegőt eladni csokiáron!? :-D

Udo von Raumschiff · http://udomongya.blog.hu/ 2010.03.18. 22:50:37

A robbanócukorkás volt a csúcs. Ez a málnás egyszerűen túl van cukrozva, édes, mint a vesztés, és az a mesterséges aroma mindenen átüt. A narancsos egy fokkal jobb. Egy fokkal. De csak a tápértékért eszem, nem az ízéért...

dynavagyok 2010.03.21. 22:35:49

Sztem is borzalmas ez a málnás, ám a karamellás-kávés limitált csuda jó! ;) Pesten a Wesselényinél is lehet kapni egy csájníz boltban, ill. a Blahán az aluljáróban, de azt hiszem, már valami szupermarket láncolatba is bekerült nemrég...

neoncrystaltear 2010.05.05. 12:19:00

Haaa, nekem ez a máslnás dolog elképesztően rossssz... de akkor látom, nem csak nekem. :)
Kb mintha málnaszörpöt magában innék. :/
DE a robbanócukorkásat imádtam (L)
Sehol sem találok saaajnos.
Egyébként a legnagyobb milka fanok közé tartozok. Bár nem kizárólag azt szeretem, de ahhhh... (L)

neoncrystaltear 2010.05.05. 12:46:09

Valóban borzalmas a málnás, viszont nekem a robbanócukorkás mindent vitt! Ahh(L)
Ezt a málnásat a keresztlányommal kóstoltuk meg, de kb ő is kiköpte. Pedig 4 éves, és imádja a legrosszabb csokikat is. De eeeez.. olyan, mintha a málnaszörpöt innám magában. :D
Egyébként milka fan vagyok, szal bármi jöhet.

havasar 2010.05.05. 13:04:24

Húh a csomagoláson a kép az tök jól nézz ki, lehet kipróbálom bár nem vagyok oda az extrém ízekért:D

veszélyes 2010.05.05. 14:16:01

ez tipikusan olyan íz amit vagy nagyon szeretsz vagy nagyon utálsz :)

Baluka87 2010.05.19. 10:17:43

@Udo von Raumschiff: Ennyi erővel ehetnél egy pohár zsírt is a tápértékéért...

Amúgy meg a narancsos cuccal meg semmi gond, én szeretem a narancsot szóval nekem ízlik, bár a kedvencem a Milk-Toffe

HAdam 2010.05.26. 11:24:32

Én ha találok akkor megkóstolom az ilyen limitált szériás csokikat. Nem tudom pontosan hányat kóstoltam de ez az élmezőnyben van simán. Kár hogy csak egyszer találtam a boltban. Igaz én a málnaszörpök nagy rajongója is vagyok úgyhogy valószínűleg elfogult vagyok a témában:D

nayan 2010.05.26. 11:28:04

Én maradok a milka bonbonoknál... Van az I love You-s meg a Thank You-s, ezeket preferálom, sok is, finom is, zsíííííír :D:D

bankok 2010.05.26. 12:02:28

éles kritika..., de nekem attól még bejött--> kövezzetek meg :)
süti beállítások módosítása