csox

Csokoládé - eszem és mesélek!

Kakukktojás

2012. február 23. 00:57 - he

Na, vajon melyik az?

Mikor megláttam, tudtam, hogy egy olyan forrócsokiból, ami egy szivardobozhoz hasonló fémcsőben van, muszáj lesz vennem. Sokkal praktikusabb és sokkal elegánsabb, mintha sima zacskókban árulnák, és többször és hosszabban lehet használni, mint a kalapács alakra vagy kanálra dermesztett fajtákat. Sőt, jegyzem meg csendben, akár újra is lehet tölteni.

Még az édesnapokon tettem szert erre a dobozra, és emlékszem, hogy nagyon sok fajta volt. Mivel arra gondoltam, hogy a forrócsokit inkább illattal, mint plusz ízzel dobjuk fel, tonkababosat választottam. Eddig csak szagolgattam, mint egy nagy becsben tartott mini szilárd parfüm-morzsalékot, de a gyógyulásom felgyorsítása érdekében úgy döntöttem, hogy benyalok ebből ma este egy nagy adagnyit.

Ha van, amihez nagy reményeket fűztem azon a téren, hogy érzek végre valamit, az nem a csoki, hanem a tonkabab volt. Bejött. Magáról az illatról már áradoztam, hát ugyanolyan. Azért igyekezzünk ne túl közelről szippantgatni, nehogy felszívjunk az orrunkba egy kis kakaóport.

Először kipróbáltam, milyen, ha a fémcső tartalmának a felét belekeverem 2 deci tejbe. Aztán beleborítottam az összeset, és így sokkal finomabb volt, de a plusz illaton kívül semmi különös, „csak” egy csésze forrócsoki. Fájdalomcsillapítóval együtt meg különösen ajánlott.

És legnagyobb meglepetésemre a gyártó egy soproni csokigyár! Erre akkor csodálkoztam rá, amikor egy ismerősöm, aki ott járt valami szervezett nyugger utazás keretében, lelkendezve elmesélte, miket kóstolt Sopronban, aztán elhozta a szórólapot. És Harrer volt, persze.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://csox.blog.hu/api/trackback/id/tr84177778

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása