csox

Csokoládé - eszem és mesélek!

Koccintós

2011. december 31. 19:00 - he

Pezsgő helyett apró üveg csokiból, benne különböző töménnyel. Ennyi Anton Berg nagymenő ötlete, s hozzá még azt kell tudni, hogy a legtöbb repülőtéren kapni lehet ezt a fajta terméket. És mivel a repülőgépen mindenből picike van („Tyler, maga a legérdekesebb barát-adag, akivel valaha találkoztam.”), aligha fogunk berúgni ekkora mennyiségű alkoholtól. De még csak becsípni sem. Ha jól saccolom, egy átlagos konyakos meggyben másfélszer vagy kétszer annyi alkohol van – és akkor az alkohollal átitatott meggyről még nem is beszéltem.

De a variációk mindenképpen figyelemre méltók. Én konyakosat és áfonyás vodkásat kóstoltam – előbbiből a meggy hiányzott nekem, a másik viszont meglepően áfonyás és finom volt. A csoki 55%-os étcsoki. Nem kockáztattam meg, hogy leharapom az üveg nyakát, mert túl vastagnak ítéltem meg, inkább egy késsel fejeztem le az üvegeket, és úgy hörpöltem ki belőle az alkoholt. És... szóval nagynak tűntek ahhoz, hogy egyben bekapjam.

Apropó kapjabe.

Sok minden történt 2011-ben, voltak jó és voltak rossz dolgok, de szerintem a mértéktelen alkoholfogyasztás csak ideiglenesen oldja meg a problémákat – és annyi minden kihívás jön (pl. adóváltozások és világvége), hogy muszáj józanul és okosan a ringben maradnunk. Szerintem. A csox sem áll le jövőre sem. Még akkor sem, ha 2008-ban kezdődött.

És végül, egy Anton Berg – reklám, ami a januári leárazások kapcsán is aktuális („Sosem lehetsz elég nagylelkű” - szerintetek az egyik nő nem Hámori Gabriellára hasonlít?)

Legyünk nagylelkűek és kívánjunk egymásnak jókat, szívből. – hátha bejön.

Boldog 2012-es esztendőt!

 

Danzka cranberry vodka és Camus cognac Anton Bergtől

1 komment
Címkék: vodka konyak ét

A bejegyzés trackback címe:

https://csox.blog.hu/api/trackback/id/tr793510102

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

plan 9 2012.01.01. 13:58:43

Utazás a törpék országába...
egy kortyos szájvíz, gyufaszálnyi fogkrém...
süti beállítások módosítása