csox

Csokoládé - eszem és mesélek!

Az eltűnt idő nyomában

2010. június 08. 07:00 - he

De abban a pillanatban, amikor ez a falatnyi csoki odaért az ínyemhez, megremegtem, mert úgy éreztem, hogy rendkívüli dolog történik bennem. Bűvös öröm áradt el rajtam, elszigetelt mindentől, és még csak az okát sem tudtam. Azonnal közömbössé tett az élet minden fordulata iránt, a sorscsapásokat hatástalanná, az életnek rövidségét egyszerű káprázattá változtatta, éppúgy, mint a szerelem, s mint hogyha csak megtöltött volna valami értékes eszenciával: jobban mondva, az eszencia nem bennem volt, én voltam az.

De hagyjuk Proustot és vonuljunk egy csendesebb helyre. Azért, hogy halljuk, ahogyan a mogyorókrém alatt meghúzódó vékony ostyalap roppan. Ha a hangmérnökök nem lennének hülyék és hangosítanának fel mindent, ilyen hanggal reklámoznám ezt a csokit a tévében. Az keserédes, 70 %-os étcsokis bevonat alatt édes mogyorókrém van, vastagon. (A képen a két csík a metszőfogaim nyoma.) Mesés.

Eredetileg Melódia volt a neve, ma már csak „Eredeti szerencsi” néven fut, és a mostani csomagolása éppen olyan, mint a régié: szecesszióba hajló, mogyorót stilizáló minta. A kis mogyorót formáló gömböcskék rajta lehetővé teszik, hogy megosszuk másokkal a csokit, és bevallom, engem lenyűgöz. A krém valami elképesztően finom.

No meg megvan a nosztalgiának az az előnye, hogy az ember semmiféle politikai vagy gazdasági napi ügy helyett csak olyan dolgokra emlékezhet, ami neki megkérdőjelezhetetlenül szép.

Az élethez kell egy kis... Szerencse. Mert nem mindenhol lehet kapni ezt a fantasztikus retro csokit.

 

Eredeti szerencsi

mogyorókrémmel töltött töltött étcsokoládé

38 g

235 Ft a Csokikorzóban

 

4 komment
Címkék: retro mogyoró ét
villanyi-szekszardi-pannon-borok-online-rendeles

A bejegyzés trackback címe:

https://csox.blog.hu/api/trackback/id/tr922061712

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tizenhárom 2010.06.09. 18:20:13

Nem tudom, hogy ez az a csoki e amit néhány nagyobb boltban a "retro" csokik között árulnak. Én pár hete vettem egyet, és anyuval teljesen egyetértettünk abban, hogy ez nem olyan, mint régen. A Melódia szerintem más volt, ha jól emlékszem, abban pl. egész mogyorószem volt minden "dudor" alatt. Persze ez sem rossz, csak mi finomabbra emlékeztünk.
De lehet, hogy csak a 20 évvel ezelőtti kínálathoz képest volt jobb.:)

Bozsa · http://bozsablog.blogspot.com/ 2010.06.11. 21:42:21

ugyan én nem emlékszem milyen volt régen, de mostanában többször vettem, én nagyon szeretem...
nekem a csomagolással tűnt ki a többi közül, egyéniség a csokik között :)

he 2010.06.11. 21:52:43

@tizenhárom: NA EZ AZ! Nem emlékeztem, hogy volt-e egész mogyoró benne vagy sem. De ezek szt szted volt! Akkor nem is igazi retro :(

siófoki35 2010.06.15. 11:11:19

Stühmer is gyárt ilyesmit, azt Melódia szelet néven árulják.
süti beállítások módosítása