csox

Csokoládé - eszem és mesélek!

Még mindig azok a tojások...

2008. december 15. 00:06 - he

A kindertojás szerintem fogalom. Főleg azokat tartom jónak, amikből nem egy darabban pottyan ki az ajándék (juhéé, gyűjtsd össze mindet!), hanem úgy kell összerakni. Neked mi volt a legzavarbaejtőbb kinder-figurád?

Lányként én legtöbbször olyasmi meglepetéseket fogtam ki, mint traktor, űrhajó, kismozdony – najó, utolsó előtti alkalommal egy paripán vágtató rózsaszín lovag (ő most a Rushdie-regényeket őrzi a polcon). Úgyhogy meg sem lepődtem, hogy az utóbbi kindertojásból egy a nehézségek elkerülése végett három darabból összerakható markológép bújt elő. Csak egész kicsit játszottam vele (lapzárta) és már tovább is ajándékoztam.

Csakhogy!

A hely, ahol vettem olasz beszállítókkal dolgozik, így a feliratok is olaszul voltak a tojáson, és minden kétséget kizáróan mikulás sapiba öltözött zöldes manók voltak a csomagoláson.

Szóval a Mikulás-tojás tényleg létezik!

Vagyis... még a kindertojásnak is lehet karácsonyi változata – egeknek legyen hála, hogy nem kis, festett karácsonyfákkal töltve.

Azt hiszem, ez az egyetlen mentségük.

És ami a kindertojás soxor méltatlanul feledésbe merülő részét, a csokoládét illeti: a héten megtaláltuk azt a táblás csokit, ami kottára ugyanolyan, mint a narancssárga kapszulát körülvevő csoki. Úgyhogy erről... később.

 

2 komment
villanyi-szekszardi-pannon-borok-online-rendeles

A bejegyzés trackback címe:

https://csox.blog.hu/api/trackback/id/tr28823439

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mecseki Mikulás : Mikulásvár : Pécs 2009.01.11. 19:01:15

Ho-ho-ho-hó!

Még a Mikulásvárás időszakában, amikor manóim egy-egy ilyen tojásformát eltörtek magam is láttam, hogy bizony kis fenyőfa, vagy éppen Rudolf figurája is előfordult a meglepetés-csokik burkolata alatt.

E-mail címedre szívesen küldök egy ilyen képet!

Mikulás

he 2009.01.14. 10:21:16

Kedves Mikulás!
Köszi a képeket, próbálok szerezni némi íz-élményt is hozzá, remélem, elég jó voltam ehhez az évben!
Hajrá, Mikulás! :)
É
süti beállítások módosítása